Mayıs Cicileri


 Oh be! Bugünden itibaren okul bitti. Sonunda rahatça kitap okuyabileceğim! Daha da güzeli bloga daha fazla vakit ayırabileceğim.

 Başlıkta da görüldüğü üzere yaptığım son kitap alışverişlerim hakkında bir yazı yazıyorum şu an. Tabi ben bu alışverişleri yaparken bazı aksilikler de olmadı değil.

 Şimdi, benim ailemin genelde iyi gibi görünse de bir açıdan kötü bir özelliği var. Annem de babam da benim internet üzerinden alışveriş yapmamı istemezler (gerçi bu sene başlamış olduğum Yemeksepeti'nden sipariş vermeme bir şey demiyorlar ama internetten alışveriş yapmaya giriyor mu bilmiyorum) . Bu benim için sorun olmuyordu. Fakat ben de dahil kitap okumayı seven herkesin ortak bir sorunu var: Kitaba biçilen fiyat. Kabul edelim, yaklaşık 1-2 senedir kitap fiyatlarında bir artış söz konusu. Üstelik artış yıl içinde kalsa iyi. Kafanızda citlsiz bir kitap canlansın, sayfa sayısı 400 olsun fiyatı da 22 tl olsun. Birkaç ay sonra yine citlsiz başka bir kitap çıktı diyelim, sayfa sayısı aynı olsa da bakıyorsunuz ki fiyat 25 tl. Yani benim gibi internetten kitap satın alamayan biri için oluşan işkenceyi siz düşünün.

 Ayrıca şöyle bir durum da var. Bizimkiler kitap okumama asla karşı değildirler, fakat zamanında tek bir alanda kitap okuduğum (historical) için ne zaman kitap alsam çok tartıştığımız olmuştur. Ayrıca eve en fazla 2 yerine 7-8 kitapla geldiğim için harcanan para da var işin içinde. Ben de mecburen kitap konusunda kaçak işler çeviriyorum. Örneğin son Tüyap'ta aldığım kitapların bir kısmını arkadaşıma bir süre saklasın vermiştim, çünkü toplam 34 kitapla girdiğimi görünce bizimkilerin vereceği tepki malum. Şu an çoğunu geri almış olsam da 3 tane kaldı. Hatta arkadaşım çeyiz olarak onları sana vereceği der durur :D 

 Yalnız ben yine asıl konudan saptığımı fark ettim. Ben en iyisi aldıklarımı sizlerle paylaşayım.

 Geçen Hafta



 Aldığım tek kitap bu oldu. D&R'ın 9.90 kampanyasında gördüğüm bir kitaptı. Hatta okudum bile. Yakın zamanda yorumunu gireceğim.

 Pazartesi


 Blogu izleyenler az çok Teresa sevgimi anlamışlardır. Unutulmaz Öpücük'ü pdf şeklinde okuduğum için kitap versiyonu yoktu bende ve kitaplığımda bulunmasını deli gibi istediğim bir kitaptı. Şükür ki bu pazartesi kavuştuk *-*

 Anansi Çocukları yine D&R'ın 9.90 kampanyasından aldığım bir kitap oldu.

 İyi Kalpli Erendira'yı almış olsam da elimde Gabriel'in başka bir kitabı daha var. Onu ne zaman okuyacağım Allah bilir. Baya beğenerek aldım ama bir türlü okumak için zaman bulamadım. 

 Çarşamba

 Aslında o gün de kitap alışverişi yapmayı çok istedim ama yapamadım. Ben Pegasus'tan yeni çıkan Tüm Sırların Sahibi Kız kitabını almayı çok istiyordum. Kitabın çıkış tarihi de 5 Mayıs olarak gözüküyor. Fakat ne bu pazartesi ne de çarşamba bulamadım bu kitabı. Ayrıca Jennifer Royce'un Esir Yürek kitabı da çıkmıştı fakat o da ortada yok. Bunun için 3 D&R gezdim arkadaşlar. Sonuç hüsranla bitti. Bir de D&R'da gözüme sürekli Doctor Who: Savaş Makineleri kitabı gözüme çarpıp duruyor. O da deliler gibi gözlediğim bir kitaptı ama alamadım çünkü arkadaşıma bana doğum günü hediyesi olarak al demiştim. Yoksa kesinlikle elimden kaçmayacak bir kitap olacaktı.

 Pazar

 Ve gelelim bugüne. Bu sefer başka bir yerin D&R'ına gittim. Özellikle Kanyon D&R'a bir kez daha gidersem garanti kovarlardı beni :D. Tabi bugün D&R'a uğrarken içimde bir korku var. Kesin yine aradığım kitaplar gelmedi oraya diye. Sonuç mu?


 İkisini de görür görmez bir çığlık atasım, ağlayasım geldi :D. Bu ikili çıkalı 3 gün oldu şu an, 3. gününde aldım bebeklerimi. Sonunda kaliteli bir historical okuyacağım için çok heyecanlıyım. Brenda, inşallah Stephen huy bakımından babasına benzememiştir. Önceki kitap Gönülçelen'i okuyanlar ne demek istediğimi bilir.

 Teresa aslında historical yazarı olmasına rağmen tamamen günümüzde geçen tek kitabı İyi Geceler Tweetaşkım'ı yayınlamakla Pegasus ne kadar doğru yaptı bilmiyorum ama iyi olduğunu düşünüyorum. Ayrıca uzun zamandır bunlar bu kadının kitabını çıkarmıyor diyen bana bir süreliğine teselli olacak :).


 Ölüm Meleği kitabını gördüğüm an almayı karar vermiştim ve aslında pazartesi görmüştüm kitabı, almak bugüne kısmet oldu.

 Kule ise yine 9.90 kampanyasından alınan bir kitap ve konusu baya ilgi çekici geldi bana.

 Ama ücretlerini öderken baya içim kıyıldı. 92 tl ne be! 3 Pegasus kitabı 82 tl, hey maşallah! Ailem, bütün suç sizde. İşin daha da kötüsü ben ehliyete yazılacağım ve babam benden para desteği bekliyor. Ki benden fazladan para hayatı boyunca 2-3 kez istemiştir. Şimdi ben adama 100 tl'yi 4 kitaba nasıl verdim diyeceğim :D

 Söylemeden edemeyeceğim, D&R'da Pegasus'un bu hafta çıkarmış olduğu genç-yetişkin kitaplarını değil, benim istediklerimi görünce içimde şeytani bir sırıtmayla gezindim :D

 Evet, şimdilik yaptığım alışverişler bunlar fakat bugün gördüğüm ve öğrenmiş olduğum bir şeyi sizlerle paylaşmak isterim.

 Gittiğim yerde hem D&R hem Remzi Kitabevi var. Remzi'ye çok sık girmiyorum çünkü D&R gibi fazla düzgün değil. Neyse, yine de ne var ne yok diye bakayım dedim. Ve ben şoka girdim. Remzi'de en son çıkan kitapların çoğu bulunuyordu! Özellikle Pegasus'un son 2 haftada çıkardığı kitaplardan biri hariç diğerleri karşımdaydı, genç-yetişkin ve bugün aldıklarım da dahil. Bilin bakalım hangi kitap ortada yoktu? Maalesef, Tüm Sırların Sahibi Kız :(. Ayrıca Jennifer'ımın kitabına da baktım, o da yoktu. Hadi ona neyse diyorum, çünkü yayın evi çok yeni. Ama Pegasus'un o kitabı nasıl hala ortada olmaz arkadaş :D

 Yani neymiş, uzun zamandır istediğiniz kitabı hemen mi almak istiyorsunuz, önce Remzi'ye uğramalısınız.  

 Şimdi daha da eğlenceli kısımlara geçiyorum, aldıklarımı okuma zamanı!!! Yorumlarımı da en kısa sürede sizlerle paylaşacağım :)  İstediklerimin çoğuna kavuşsam da o aklımdaki 3 kitabı sanırım arkadaşla çıktığımızda alırım.

Yorumlar

  1. Keyifli okumalar yeni cicilerin hayırlı olsun canım :) Bende inşallah çarşamba son finali verip okumaya başlayacağım :D

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler tatlım. Artık ortamlara dönme zamanın geldi de geçiyor :) Finaller için bol şanslar kuzum (öpücük emojisi)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder