Sırça Köşk-Yorum



 Etkinlkite tamamlanan madde: Bir günde bitebilecek bir kitap

 Bu kitapla okuma etkinliğime giriş yapıyorum. 

 Sanırım çoğu insan gibi benim de yazarla tanışmam Kürk Mantolu Madonna sayesinde olmuştur. Maalesef ben o kitabı beğenmemiştim. Karakterler kitap başında nasılsa sonda da öyleydi. 

 Şimdiyse arkadaşımdan ödünç aldığım Sırça Köşk kitabında şansımı deneyim dedim. Belki öykücülüğünü biraz daha severim diye düşünerek başladım kitaba. Sonuçsa 3-4 hikayeden sonra anladım ki ben yazarı okuyamıyorum.

 Aslında kalemi akıcı ve ders çıkarabileceğimiz güzel kurguları var. Fakat niyeyse bana yazdıkları çok karamsar geldi. Ayrıca yazar aşırı benzetme yoluna gidiyor yazdıklarında. Bir süre sonra da betimleme ve benzetme okumaktan sıkıldım. Bir daha okumak istediğim bir yazar olmadı benim için.

 Puanım:1/5 (Dediğim gibi güzel şeyler anlatsa da kalemine ısınamadığım için üzülerek bu puanı veriyorum.)

Yorumlar