Pazar 6'sı: Okumak İçin Çevrilmesini Beklediğiniz 6 Kitap



 Yaparken çok eğlendiğim ancak araya giren durumlar yüzünden bırakmak zorunda kaldığım Pazar 6'lısına inşallah kesin olmak üzere dönüş yapmış bulunuyorum. 

 Bu haftanın konusu güzel olmakla beraber oldukça zorlayıcı. Malum, yayın evleri sağ olsun Wattpad idi, eskiden çevirilerini yaptıkları yazarları unutup sürekli yeni yazarlar getirmeleri sayesinde sevdiğimiz yazarları baya bekleyeceğiz gibi görünüyor (Hele de benim gibi historical delileri için iş daha da zor) 

 Benim aklıma gelenler:


WHAT A DUKE DARES: Anna Campbell

Artık Anna'nın zamanı geldi de geçiyor. Son kitap üzerinden 1.5 sene geçti. Epsilon, birkaç gün önce devam edilecek ve vazgeçilen yazarları sorulan sorularla cevaplamıştı. Tabi bunlar bir kısmıydı. Aralarında Anna'yı soran olmadığı için Epsilon onun hakkında bir şey söylemedi ama sevilen bir yazar olduğu için vazgeçmemişlerdir diye umuyorum. Malum, sevilen yazarların bir kısmının artık kitabı çıkmayacak :(. Keşke Epsilon biz sormadan hangi yazarlara devam edeceğini, hangilerini bırakacağını söyleyen bir liste sunsa bize.




DUKE OF MIDNIGHT: Elizabeth Hoyt

Normalde "Maiden Lane" serisinin 5. kitabı olan "Lord of Darkness"i yazacaktım ama Pegasus kitabı hazır etmiş, bu ay içerisinde çıkacakmış. Bana da sonraki kitap olan Duke of Midnight'ı beklemek düşer. Serinin en uzun sayfası olan kitap buymuş. Yazar bunda baya macera katmıştır diye düşünüyorum ve Artemis karakterinden ciddi şaşırtmacalar bekliyorum :).



DEADLY LOVE: Brenda Joyce

Sonunda deWaranne serisini bitti! Gerçi "Fantastic Fiction" sayfasına göre "House of Dreams" isimli bir kitap daha var. Tahminimce Pegasus ya bunu çıkarıp seriyi tam anlamıyla bitirecek ya da yeni bir seriye veya tek olan kitaplarından birini basacak. Seri basarlarsa "Francesca Cahill Deadly" çıksın diye dua ediyorum. Gördüğüm andan beri gözüme çarpıp duruyor seri. Ve bu seride de her Brenda kitabında olduğu gibi bizleri çok değişik şeyler bekliyor. Fotoğrafını görmüş olduğunuz serinin ilk kitabı "Deadly Love".



TO CATCH AN HEIRESS/WHAT HAPPENS IN LONDON: Julia Quinn

Bir zamanlar en sevdiğim historical yazarıydı Julia. Geçen sene çevrilmiş kitabı çıkmaması sonucu yazardan soğumuş durumdayım. Bu durumdan beni bu 2 kitaptan biri kurtarır diye düşünüyorum. 

Ya "Agents of the Crown" serisinin ilk kitabı olan "To Catch an Heiress" (Serinin diğer kitabı Bana Sevdiğini Söyle)

Ya da "Bevelstoke" serinin ikinci kitabı "What Happens in London" (Serinin ilk kitabı Şahane Bir Kadının Gizli Günlüğü)

Smythe-Smith serisindeki kitapları da sevdim ama bir şeyler eksik sanki. Yalnız Epsilon sırf Bridgerton Ailesi seviliyor diye "Rokesbys " Serisine geçerse eyvah ki ne eyvah!





BETWEEN the DEVIL and DESIRE: Lorraine Heath

Geçen sene Pegasus, yazarın "Scoundrels of St. James" serisinin ilk kitabı olan "Serseri Tutkular" ile bizleri buluşturmuş ve o kitaba bayılmıştım. Gerçeği söyleyeyim, bu kitap seride en sevmediğim karakteri anlatıyor. Fakat bu kitabı ne kadar çabuk basarlarsa diğerlerine o kadar çabuk kavuşuruz. Umarım Pegasus devamını bu sene içinde getirir.


SWEET MADNESS: Heather Snow

Seçtiklerim arasında çıkma olasılığı en düşük kitap budur. Nasıl olduysa serinin 2. kitabını beklenmedik anda çıkaran Epsilon'un şu kitaba da bir el atmasını isterim. Böylece yazarın bundan başka çevrilmemiş kitabı kalmayacak.



Her zamanki gibi seçtiğim bu 6 kitap harici beklediğim yazarları da şuraya ekleyim: Emma Chase, Gaelen Foley, Tessa Dare (bu üçünden ülkemizde çıkan serilerinin sıradaki kitaplarını bekliyorum),  Teresa Medeiros, Laura Landon, Katharine Ashe, Maya Banks, Kathleen. E. Woodiwiss, Laura Kisale (Ne olursa kabulüm),  Tracy Anne Warren, Pamela Clare ( Yayın hakları başka yayın evine geçsin diye dua ettiklerim) 

Yine historicale göre bir liste oldu benimkisi :D. Bir mucize olsa da bu sene yayın evleri historical konusunda coşsa ama nerede! Wattpad devam ettiği sürece çok zor :(

Yorumlar

  1. Kafamda historical türüyle o kadar bütünleşmişsin ki listeyi görünce hiç şaşırmadım :D
    Şu sıralar Wattpad'e ağırlık verilmesi benim de canımı sıkıyor. Tamam genç yazarları da desteklemek lazım ama birbirinin aynısı kitapları çıkarmaya başladılar. Yok efendim zoraki evlilikler, töre falan...
    Listen bana türün ne kadar yabancısı olduğumu bir kez daha hatırlattı. Bir yerden başlamak istiyorum historicala ama nereden başlamalıyım hiç bilmiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten kaliteli yayınevleri hariç (İş Bankası,Can,YKY vb.) diğerleri eski okuyucularını unuttu. Aynı tarz kitaplar konusunda %100 haklısın, hele de töre ağırlıklı olanlar iyice saçma.
      Son paragraf hakkında aklımda bir yazı yazmak vardı, dersler ağırlaşmadan yazmaya koyulayım :)

      Sil
  2. ben bu hafta pazar 6'lısını yazamadım çünkü bu kategoride aklıma hiçbir şey gelmedi.

    julia quinn ve emma chase'in yeni kitaplarının çıkmasını ben de isterim. ikisi de sevdiğim yazalar. henüz julia'nın okumadığım bir ton kitabı olduğu için hangisinin çıkacağıyla ilgilenmiyorum. madem yayınevleri historicalleri çıkarmakta bu kadar yavaşlar, ben elimdeki kitapları yavaş okuyayım.

    bu konuda bu kadar bilgili olmandan çok etkilendiğimi söylemiş miydim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İltifatın beni şımartıyor :) İkisi de bir an önce gelsin. Ephesus Emma için hazırlık yapıyoruz demişti hala yapıyorlar sanırım :D

      Sil
  3. Hepsi benzer konulu birbirine benzeyen kitaplar. Bı tarz seviyorsun demekki. Umuyorum tez Zamanda hepsi çevrilir de sende okursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım herkesin istediği kitaplar bir an önce çevrilir. :)

      Sil
  4. Şahane Bir Kadının Gizli Günlüğü seri miymiş? Ben şok :D Yayınevleri seriler konusunda daha duyarlı olmalı. Çok satmıyor diye bazen serileri yarım bırakıyorlar ama devamını bekleyenlerin de olduğunu göz ardı ediyorlar. Başladığın işi bitirmeyeceksen, hiç başlama öyle değil mi? Okurları da sinirlendiriyorlar böyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bestseller kitap satan hiçbir yayınevi işini doğru düzgün yapmıyor. Mesela Pegasus hep yeni yazarlar önümüze koyar ama YA türü değilse önceki yazarlardan haber yoktur.

      Epsilon desen iyice Wattpad kitapları doldu. Epsilon, Bridgertons Serisi'nden önce ŞBKGG'yi çevirmiştir fakat hala devamı gelmemiştir, sıradaki kitap beni ciddi anlamda korkutuyor :D

      Sil
  5. Sağolsunlar doğru düzgün kitap olmadığı için bu türdeki kaliteli olanlara hasret kaldım :D Umarım istediklerimiz yakın zamanda çevrilir :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder