Bir Avuç Aşk - Yorum



TUTSAK EDİCİ, GÜÇLÜ BİR AŞK İÇİN NASIL BİR DEĞER BİÇERSİNİZ?

"Denizlerin belası" olarak ün salmış Britanya Kraliyet Donanması Kaptanı Devlin O'Neill, babasını vahşice öldüren Kont'tan intikam alma arzusuyla yanıp tutuşmaktadır. Malını mülkünü elinden aldığı Eastleigh Kontu'nu neredeyse tamamen yıkıma uğratmış olmasına rağmen, son büyük darbeyi indirmek için doğru zamanı kollamaktadır. Kont'un güzeller güzeli Amerikalı yeğeni ortaya çıkınca gerçek bir intikam fırsatı yakalamış olur.

Virginia Hughes doğup büyüdüğü ve büyük bir sevgiyle bağlı olduğu çiftliği Yaban Gülü'nü borçlarından kurtarmaya kararlıdır. Amcasının, gerekli parayı kendisine vereceği ümidiyle İngiltere'ye doğru tek başına yola koyulur. Ancak yolun yarısında Devlin O'Neill tarafından kaçırılır. Genç ve güzel Virginia, fidye elde etmek için tehlikeli bir oyuna girişen Devlin'in soğuk ve çıkarcı kalbini de ateşe atmak üzeredir.

*******
 Şu ana kadar girdiğim yazılarda kitap yorumları yazmayı bırakmış gibi görünüyorum. Şu an için Okuma Şenliği'ndeki kitap yorumlarını yavaştan toparlayayım diyorum. Şu hafta içine okuma ve yorum olarak 2-3 kitap daha sığdırabilirsem kendimi oldukça iyi hissedeceğim :)

 Bir Avuç Aşk'ı 3 sene sonra 2. kez okumuş oldum. İki okuma arasında düşüncelerimin pek değiştiğini söyleyemeyeceğim. 

 Bu kitabı en fazla 3 günde bitirirdim fakat kitabın çoğu sahnesini hatırladığım için okurken zorlanmadım ve 1 günde bitirdim. 

 Bu kitabı okuyanların çoğu Devlin'i kendi kara listelerine almışlardır. Normalde bir erkekte okumakta uyuz olacağım birçok şeyi yapmış olsa da Devlin'e kızamıyorum, ondan nefret edemiyorum. Belki de sebep yazarın büyülü kaleminden. Devlin'in de dediği gibi önceleri oldukça mutlu olsa da babasının ölümünden sonra öfke ve nefretle büyümüş biri. Bu yüzden sevgi nedir bilmez ve  sevmekten/sevilmekten oldukça korkmaktadır. Aynı şekilde Vanessa da beni delirtenlerden biri olmadı. Bazen çaresizliğinden ötürü kaçmayı tercih etse de aşkı için yeri geldiğinde savaşmasını bilmiştir.

 Daha önce de bahsettiğim gibi aşk kitaplarında aşırı uzun sayfaları sevmem ama Brenda şu an için bu konudaki istisna gösterdiğim biri. 1-2 kitabı hariç diğerlerinde anlatmak istediğini oldukça güzel anlatır, sayfalar tam olması gerektiği gibidir.

 Puanım: 10/10

Yorumlar

  1. Hmmm...belli ki, kaçırdığı kadına aşık olacak. Di mi?:))Böyle bir film görmüştüm tam konu bu değildi ama çok benziyordu, çok da eski bir filmdi, kızı kaçıran korsandı, kadın da Maureen O'Hara..harika filmdi..çok teşekkür ederim Belle'ciğim. Çok güzel tanıtıyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle :D Senin güzel sözlerini yerim 😘 Bücürük'ü de benim için sev 😊

      Sil
  2. Tam sana yorum yazarken Bücürük kucağıma geldi, ay nasıl yazdım bir ben bilirim, bir de Allah artık bilmiyorum nasıl çıkacak:))))

    YanıtlaSil
  3. Ben tarihi kitapları çok severim. Bir ara çok okuyordum. Sevgisiz büyümüş insanlar gerçekten bilmediği için sevgiyi gösteremiyor. Öyle bir arkadaşım var, oradan biliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarihi kitaolar candır. Keşke sevgi her daim bizlerle olsa. Sevgilrr ☺

      Sil
  4. Ben de senin gibi son zamanlarda kitap yorumu yazmayı çok ihmal ettim. Bloguma en son 1,5 ay önce kitap yorumu girmişim. Halbuki bir sürü kitap okudum. bugün yazabildiğim kadarını yazayım da stok yapayım. Hafta içi sırasıyla yayınlarım.

    kitap kendini okutuyor diyorsun da 600 küsur sayfa romantik bir kitap için fazla geldi bana. Bu yazarı mutlaka deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şenliklerde okuduğum kitapların yorumunu girmeye çalışıyorum şu an için. Şu ana kadar 2 tane girmişim. Kitap yorumlarını bekliyorum :)

      Ben 2. kez okuduğum için 600 gibi abartı bir sayıyı 1 günde bitirdim :D Ama sözlerine %1000 katılıyorum. Sırf aşk içeren kitaplarda 400 sayfadan fazlasına karşıyım. Gerçi Brenda araya 1-2 tarihi olay sıkıştırıyor, böyle olunca biraz uzuyor ama hikayeyi güzel bağladığı için beni rahatsız etmiyor. Zaten Brenda uzun sayfa konusunda tek istisnamdır. Geri kalanlarda mutlaka kusur buluyorum.

      Sil

Yorum Gönder