Bu Kışın En'leri - Mim




 Şimdi, bu mimin biraz acayip bir hikayesi var. Geçen sonbaharda tek bir farkla bu mim yapılmıştı: "Bu Yazın En'leri" diye. Zamanında Devrik Cümleler beni mimlemişti ama şu zamana kadar öylece durdu. Kısacası baya gerinizden gelerek mimi kendime uyarladım :D Zaman aralığı olarak 21 Aralık-21 Mart arasını aldım.

 1)Bu kış okuduğun en güzel kitap: İntikam Maskesi/Elizabeth Hoyt

 2)Bu kış keşfedip okuduğun en güzel kitap: Kamelyalı Kadın/Alexandre Dumas 

 3)Bu kış okuduğun ve sana en büyük hayal kırıklığı yaşatan kitap: Mezarlık Kitabı/ Neil Gaiman

 4)Bu kış izlediğin en güzel 3 film: İzlemediğim için yok

 5)Bu kış dinlediğin en güzel şarkı: Going Backwards/Depeche Mode

 6)Bu kışı bir kelime ile tarif et: Yıpratıcı (Gerçi sanırım 2017 böyle geçecek gibi duruyor.)

 Devrik Cümleler'e bu güzel mim için teşekkür ederim, geç kaldığım için de özür dilerim. Aslında isteyen bu mimi yapsın demek istiyorum ama ilk kimin aklına gelmişse ondan çalıntı yapmış olur muyum? Olmuyorsa kararı size bırakıyorum :) 

Yorumlar

  1. Mezarlık Kitabı bende de hayal kırıklığı yaptı, bitirmeden bıraktım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya atlayarak okumuştum. Yazarın 2 kitabını okudum ama bu kitaptan daha iyisini yapabilen biri.

      Sil
  2. Kamelyalı Kadın'ı okuyalı çok oldu. Filmi de çekilmişti :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa mezarlık kitabını ben çok sevmiştim, ilk kez sevmeyen birini gördüm. Genelde sevilen bir kitap biraz bahseder misin nelerini sevmediğini merak ettim. Bu arada bu mim güzelmiş ☺️ Eline sağlık 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.😊 2 kitabını okudum yazarın. Bir bu bir de Yolun Sonundaki Okyanus. YSO daha çok sevmiştim. Biraz onun gibi bir kitap bekliyordum ama olay örgüsü çok basit geldi bana. Yine de Nobody ve Silas'ı oldukça sevdim ☺

      Sil
    2. Ben de okudum onu çok güzeldi 😄

      Sil
  4. İntikam Maskesi'ni merak ettim. Kamelyalı Kadın'ı yıllar önce filmini izlemiştim, yanlış aklımda kalmadıysa Greta Garbo başroldeydi. Çok acıklıydı:((
    güzel bir mim olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 😊 Kitaptan yola çıkarak kadına çok üzüldüm. Adam az uyuzluk yapmadı kadına.

      Sil
  5. Yazını okuyunca aklıma benim de henüz yapmadığım iki mim geldi. Bu aralar bloga yazı yazmaya üşeniyorum. Üşengeçliğim bir bitse güzel yazılar yazacağım ama :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de birikmiş mimler duruyor öyle. Yavaştan toplamaya çalışıyorum :) Bir gün geçer o üşengeçlikler 😊

      Sil
  6. Ne özürü olur mu öyle şey :D Ne güzel mim olmuş yaz kış fark eder mi ellerine sağlık *.*

    YanıtlaSil
  7. dumas bi taneeeee yaaa :) neden yıpratıcııı yaaa kış soğuk filan ülkenin durumu ondan mı yoksaaa okul dersler filan mııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir klasik eserdi :) Daha çok okulla alakalı durumlar. Ara tatil de sadece 1 hafta sürdü. Hayatımda ilk kez şu dönem bitsin istiyorum. Yeminle bıktım. 😭

      Sil
  8. Kamelyali kadin favorilerimden 😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder