D&R 3 Al 2 Öde Alış Verişlerim


Geçen ay D&R'da belirlenen birkaç yayın evinin tüm kitapları "3 Al 2 Öde" kampanyası içerisindeydi. Normalde bir kez daha kampanyadan yararlanmak istedim ama önümde Kadıköy Kitap Fuarı olunca 2 kez gidip geldim D&R'a. Bu yazıyı da Kadıköy Fuarı yazısını yazacağım zamanla beraber yayınlayım dedim.



İlk olarak fotoğraftaki 3'lüyü aldım. Kim Nasıl Ölüyor bedavaya gelen kitaptı. 39 tl yerine 27 tl ödedim.


Su Adamı ilk gidişimde gördüğüm bir kitaptı ancak alamamıştım. 2.'ye kısmet oldu. Madam Bovary uzun zamandır almak istediğim bir kitaptı ama Martı'yı mı yoksa İş Bankası'nı mı seçeyim diye çok kafa yormuştum. İş Bankası 2 tl daha ucuz olduğu için onu aldım :D Boyalı Peçe bedavaya geldi. 54 tl yerine 38 tl ödedim.


İş Bankası - Sel Yayınlarından kitaplar seçmek çok zordu, çoğu beni al diyordu. Sonradan araya İthaki'nin Bilim Kurgu Klasikleri de girdi işin içine. İyice çıkmaza girdim :D Hazırlıksız olunca seçmek hakikaten zor :D

Yorumlar

  1. İş Bankası'nı seçmekle iyi yapmışsın. Madam Bovary güzel kitaptır. Seveceğini düşünüyorum.

    Clarissa'nın bende Can Yayınları'ndan basılmış hali var ama daha okumadım.

    Keyifli okumalar :-)

    YanıtlaSil
  2. Ya benim ençok üzüldüğüm çok eski yayınevi vardı Ceylan yayınları diye ta çocukluğumda ve Tina diye kızlara yönelik dergi çıkartırdı. Nasıl severdim anlatamam. Sonra kapanmış:( benim 14 cilt Tina'm vardı onlar da Ankara'dan İstanbul'a taşınırken yok oldular. Hala başlarına ne geldiğini bilmiyorum. Ben daha çocuğum, anneme sordum bilmiyorum, babana sor, babama sordum o da bilmiyor, babam atmaz asla ama annemin Tom Miks'lerimi, Teksas'larımı çok aşırı sayıda birikince atmışlığı vardı:(((bilemiyorum itiraf etmedi hiç acaba kamyonda mı kaldı unutuldu?:((( inanır mısın rüyamda Tina'larımı ararım bazen:(((

    Sonra Sahaflar'da buldum filan ama temizlik hastalığına yakalanınca sahaftan kitap alamamaya başladım..:( kendi temiz Tina'larımın yerini tutmadı..işte böyle bir üzücü anım vardır benim, o yayınevi keşke tekrar hepsini yeniden bassa, alsam derim bazen tabii hayal:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kuşağımda WITCH diye dergi modaydı. Ailemdeki herkes öyle dergi mi okunur diye eleştirirdi beni. Dergiyi alsam da 1 ay sonra çöpe giderdi. Bu açıdan yaşıtlarım Harry Potter gibi fantastiklerle haşır neşir olurken ben uzaklaştım. Hala da HP ne izledim ne okudum. O bakımdan acını anlıyorum :-(

      Sil
  3. İş bankasının kitaplarını seviyorum genellikle, madam bovary yorumlarınızı bekliyorum. Keyifle okuyun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkürler :) Kitap en merak ettiklerim arasında. İçimdne bir ses falzasıyla seveceğimi söylüyor :)

      Sil

Yorum Gönder