Pazar 6'lısı: O mu Bu mu?


 Bu maddenin tarihi geçeli biraz oldu ama o kadar hoşuma gitti ki yapmadan duramazdım. :D 


1) Kaldığınız yeri belirlerken sayfanın kenarını kıvırmak mı yoksa ayraç kullanmak mı?

 Hiçbiri :D Kitabın kendiliğinden ayracı yoksa ayraç kullanmıyorum. Sayfa kenarı kıvırmaya da kıyamam. Vikitap'ta nerede kaldığımı not aldığım için nerede kaldığım sorun olmuyor.

2) Kitap okurken yemek yemek mi yoksa içecek içmek mi?

 Kitap okurken yemek yemeyi birkaç kez denedim ama zor oluyor. Dikkatimi dağıtıyor. Bu yüzden içmek diyorum.

3) Bir seferde sadece tek bir kitap okumak mi yoksa birden fazla kitap okumak mı?

 Genelde bir seferde bir kitap fakat bazen 2 kitaba da çıkardığım oluyor. Daha fazlasını sığdırmaya çalışırsam birini okumaktan kolayca vazgeçiyorum.

4) Uzanarak okumak mı yoksa oturarak okumak mı?

 Uzanarak.

5) Beğendiğiniz alıntının altını çizmek mi yoksa başka bir yere yazmak mı?

 Altını çizmem ama alıntının başladığı yere bir işaret koyarım.

6) Kitapları internetten almak mı yoksa kitapçıdan almak mı?

 "İlk kez okuyacağım bir yazarsa kitapçıda inceledikten sonra internetten sipariş veriyorum. Çok sevdiğim yazarsa zaten garanti sepetimde oluyor." diye cevap verebilseydim keşke. Resmen kanayan yarama parmak bastı soru. :D Ailem hala internetten kitap alışverişinin güvenli ve ucuz olduğunu anlamadıkları için mecbur kitapçı demek zorundayım. Hepsi senin suçun Show Haber. :D

 Bonus sorular

1) Yerli edebiyat mı yoksa yabancı edebiyat mı?

 %80 yabancı, %20 yerli edebiyat.

2) Basılı kitaplar mı yoksa e-kitaplar mı?

 Aşırı çerez kitaplarda e-kitap çok işime yarıyor. O tarz kitaplara gereğinden fazla para vermeyi istemiyorum. Ayrıca ilk kez okuyacağım yazarlarda da e-kitabın verimli olduğunu düşünüyorum. Ama edebi değeri olan kitaplar ile çok sevdiğim yazarlar olunca kesinlikle basılı kitap derim.

Yorumlar

  1. Benim yeğen e-kitaba bayılıyor ama ben hiç alışamadım:( normalde temizlik hastasıyım e-kitap tam bana göre çünkü kitaplık ve kitapların tozunu almaktan kurtulurum:))))keyifle okudum yine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E-kitap başta beni de zorladı. Zaman içinde alışılan bir durum oluyor. Bayadır bunun için tablet alayım diyorum ama o da düşüncede kaldı :D

      Sil
  2. Show tv haha :) Akıllı tv videoları gibi haberleri oluyor bazen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı fantastik haberleri terapi niyetine güzel oluyor :D

      Sil
  3. uzanarak uykun gelmiyo mu yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oturur uzanır şekil demem daha doğru olacak. İyice uzanınca da hem uyku geliyor hem de kitabı tutmak zorlaşıyor :D

      Sil
  4. İnternetten kitap almadığını hatırlıyorum. Kitap aldığın kitapçı indirim yapıyor mu? eğer yapmıyorsa ciddi fiyat farkı vardır. Bence karşılaştırmalı bir fiyat listesiyle aileni ikna edebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapçı D&R olunca maalesef :D Sahaf alışverişi de çok sık yaptığım bir şey değil. Şu ana kadar 4-5 kez yapmışımdır. Anca kendi paramı kazanmaya başladığımda ailemi bu konuda dinlemeyeceğim :D

      Sil
    2. Okuoku da kapıda ödemeli oluyor orası olmaz mı acaba?

      Sil
    3. Nerede, o konuda ikna edilmeleri zor 😀

      Sil
  5. Ben de uzanarak dedim, oturunca boynum belim çok ağrıyor :).

    Bu pazar altılısının hem yapması hem okuması çok güzeldi gerçekten, geç olsun güç olmasın iyi ki yapmışsın bence :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rin sağ olsun bloggerlar Pazar 6'lısı ile birbirlerini daha iyi tanıyorlar 😊

      Sil
  6. İlk soruya verdiğin cevaba ilk defa rastladım genelde ya kıvırıyorlar ya da ayraç kullanıyorlar. Bende yanımda ayraç yoksa aklımda tutuyorum kaldığım yeri. 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beğendiğim olmazsa fuarlarda aldığım ayraçları genelde başkasına veririm. Kendimce beyin jimnastiği yapmış oluyorum 😀

      Sil

Yorum Gönder