Pazar 6'lısı:Kış Olimpiyatları



 Kayakla Atlama: Sıkıldığınız için atlayarak okuduğunuz bir kitap

 Duygusal Adam/Javier Marias. Öneri Makinesi haklıymış. Kitap harbiden sıkıcı geldi. 😃 Aslında konu olarak güzeldi fakat kitap çoğu yerde asıl konudan uzaklaşıyordu. Sürekli olarak bir opera sanatçısının yaşam şartlarını okumak sıkmıştı. İlginç ki Gooodreads'ta seveni oldukça fazla. Galiba kültür farkı da izlenimi etkiliyor.

 Kızak: Herhangi bir toplu taşımada okuduğunuz/okumaya uygun bir kitap

 Kim Nasıl Ölüyor/Emile Zola. Birkaç kez denememe rağmen başımı döndürdüğü ve mideme vurduğu için toplu taşımalarda kitap okuyamadığımı gördüm. Bu yüzden 100 sayfadan az bir kitap yazmak istedim. 

 Kısa Mesafe Sürat Pateni: Bir oturuşta okumalık kitap

 Bence sevilen türe göre değişiyor. Bir historical olacak ve çok sevdiğim yazarlardan biri olacak. Birkaç saate garanti bitiririm. Ya da derslerim çok yoğunlaştığı zaman kafa dağıtmak için Harlequin tarzı bir kitap okurum. Ama yazıda seçtiğim kitaplar edebi eserlerden oluştuğu için ona uygun bir şey yazcağım. 

 Bu yüzden Doktor Ox'un Deneyi/Jules Verne diyorum. Hem kısa hem de eğlenceli bir kitap.

 Biatlon: Hem filmini izlediğiniz hem kitabını okuduğunuz bir kitap

 Sefiller/Victor Hugo. Utanarak itiraf ediyorum. Kitabın özetinin özetini okumuş biriyim. Hani ilkokuldayken bize okutulan kitaplardan söz ediyorum. 😅 Ona rağmen özet güzeldi. Tamamını okusam nasıl severim.

 Curling: Sizi düşündüren bir kitap

 Vişnenin Cinsiyeti/ Jeannette Winterson. Hafif masalsı dili ve değişik konusuyla beni cezbeden bir kitap olmuştu. Yine de daha iyi anlaşılması için 2. kez okunmalı derim.

 Serbest Stil Kayak: Bu yazıyı okuyanlara önereceğiniz bir kitap

 Bir İdam Mahkumunun Son Günü/Victor Hugo. Son zamanlarda okuduğum kaliteli kitapları göz önünde bulundurarak bunu seçtim. Verdiği mesajlar ve baş karakterin psikolojik durumu cezbetmeye yeter de artar.

Yorumlar

  1. Toplu taşım araçlarında bende kitap okuyamıyorum.Telefona bile bakamam,midem çok fena olur.Kulaklığı takip anca müzik,tek keyfim bunla sınırlı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzik dinlersem mutlaka oturmalıyım. Ayakta değil müzik dinlemek,telefon elimde herhangi bir şey yapamam. Can güvenliğim daha önemli :D

      Sil
    2. Benim aklıma birden uzun yolculuklar geldi^^, tabiki ayakta isem öncelik can güvenliği:))

      Sil
    3. Uzun yolculuklarda neden olmasın :)

      Sil
  2. Sefiller'i çok sevmiştim sonradan dizisini ve filmini de izledim, unutulmazlarım arasında. Emeğine sağlık Belle'ciğim. :)

    YanıtlaSil
  3. Sefiller'i üniversitede beş cilt, tam metin okumanın haklı gururunu yaşıyorum :-) Bazı yerlerde sıkıldığımı ve yazarın uzattığını düşündüğümü itiraf ediyordum ama kesinlikle çok güzeldi. Müzikaline de bayılmıştım.

    Bir İdam Mahkumunun Son Günü'nü de okumayı çok istiyorum.

    400-500 sayfalık historicalları bir günde bitirebiliyor musun? Benim iki üç gün sürüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beş cildi bitirsem ben de gururlanırdım. Gerçekten büyük başarı. Ben hala Anna Karenina'yı uzun diye okumamaya devam :D Bir İdam Mahkumunun Son Günü'nü seveceğinden eminim :)

      Çok şükür historicaller o kadar sayfa tutmuyor :D Bildiğim kadarıyla 500 sayfaya yaklaşan bir Brenda Joyce var. Öbürleri 400 olmadan bitiriyor. Anca çok sevdiğim yazar olunca kısa sürede bitiriyorum.

      Sil
  4. ay ben de okuyamam otobüste dolmuştaaa keşke okuyabilseeem :)

    YanıtlaSil
  5. Otobüste kitap okuyamamak çok sıkıcı bir durum ya. Her gün mecburen otobüs kullanan biri olarak otobüste harcadığım o boş vakte çok üzülüyorum. Oysa o vakitte kitap okuyabilsek ne güzel olurdu değil mi? :(
    Vişnenin Cinsiyeti merak ettiğim kitaplardan biri benim de. Bakalım ne zaman okuyabileceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke dediğin gibi olsa ama kitap okumak başımı döndürüyor. Vişne'yi oldukça beğenmiştim, umarım sen de seversin :)

      Sil

Yorum Gönder