Okuduklarım Mart


 Merhabalar! Umarım herkeslerin keyfi yerindedir. Maalesef 2 nedenden dolayı buraları boşladım gibi. İlki her öğrencinin kabusu olan finaller dönemi. İki gün sonra başlayacak olup yaklaşık 2 haftamı alacak. 

 Diğer sebebimse okuduğum kitapların İngilizce olması. Okulum sağ olsun İngilizce kursumu baya ektim, ben de en azından okuma açısından paslanma olmasın diye sonunda okumak istediğim historical kitapları kendi dillerinden okumaya başladım. Bu açıdan kursumun oldukça etkili olduğunu düşünüyorum. Geçen seneye göre daha hızlı ve anlayacak şekilde kitaplarımı okuyabiliyorum. Bildiğiniz gibi İngilizce kitapları Amazon gibi yerlerden sipariş etmedikçe bulmak ülkemizde zor. Bu yüzden pdf şelinde okumak zorundaydım.

 Bazı okuduklarımı serisine göre sıralayacağım. Okuduklarıma kısaca değinirsem:

 Elizabeth Hoyt / Maiden Lane Serisi



Puan: 9/10


Puan: 8/10


Puan: 10/10

 Şubatın son günlerinde serinin 6. kitabı olan Duke of Midnight'ı okumuştum. Buradan yola çıkarak serinin diğer kitaplarını sırayla okumaya devam ettim. Hatırlarsanız Duke of Midnight benim açımdan biraz hayal kırıklığı olmuştu. Ama devamı olan 3 kitap o üzüntümü söktü attı. Gerçi Sweetest Scoundrel bir açıdan beni cidden üzdü. Spoiler değil ama yazsam mı emin olamadım. Serinin devamını ne zaman getiririm pek fikrim yok. Üst üste 4 kitap okumak beni oldukça doyurdu.



Puan: 5/10

 Maya Banks, tarihi aşk kitabı olarak 2 seri yazmıştır. Bu okuduğum ülkemizde yayınlanmamış olan serisinin ilk kitabı. Seri kaç kitap sürecek bilmiyorum ama yurt dışındaki okuyucular hala 3. kitabı beklemektedir. Baş karakterleri sevsem de kitap orta seviyeliydi. 




Puan: 1/10

 Kendi açımdan beklediğim bir başka yazarın, ülkemizde devamı gelmemiş olan serisinin devamı olan bu kitap fazlasıyla hayal kırıklığıydı. Öncesinde aşka inandığını söyleyip kendi kitabında tersi davranışlar yapması hoş değildi. Sevmediğim diğer yönüyse yazar ana çift için yazacak bir şey bulamadığı için araya ikinci bir çift sıkıştırmış fakat onlar da iyi değildi.



Puan: 2/10

 Kitap bizde "Asla Unutulmaz" ismiyle çevrilmiştir. Türkçe versiyonunu okudum. Ve bu da oldukça hayal kırıklığı ile sonuçlandı. Okurken karakterlerin davranışları baya sıktı. Zaten yazarın kalemi oldukça durgun, karakterler de durgun olunca iyice sıkıcı bir hal aldı.




Puan: 7/10

 Hoyt'tan sonra okurken bir an olsun sıkılmadığım, oldukça rahatlatan bir kitaptı. Açıkçası İş Bankası'nın yazar için oluşturduğu kapakları daha çok sevdim. 



Puan: 5/10

 Son olarak Leyla Fırtınası kitabını okudum ama onun yorumunu daha detaylı girmeyi planlıyorum.

Yorumlar

  1. Vay canına;büyük gösteri...

    YanıtlaSil
  2. Sınavlara ,okula rağmen başarılı okuma yapılmış. Hem de ingilizce. Bravo valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Umarım devamını da getiririm :)

      Sil

Yorum Gönder