Mim:Geriye Bakış 2016



 Herkese selam :) Umarım keyifler yerindedir. Maalesef benim açımdan 2017 çok bahtsız başladı. Bu dönem okul beni baya yordu. Normalde üniversiteler için ara tatil 1 aya yakınken benim okul 1 hafta verdi, pazartesi tatil bitmiş olacak :( En yakın arkadaşım dediğim insanla aramda ufak bir sürtüşme oldu, şu an için birbirimizle konuşmuyoruz. Çevremdeki insanların mutsuzluğu, ülkemin geçirdiği zor dönemler derken bezmiş durumdayım. Zamanında aldığım kitapları bile okumak istemiyorum. Bloga giremesem bile önceden okuduğum kitaplara Vikitap'ta yorum gireyim diyorum, masa başına oturduğum an isteğim kaçıyor. 

 Ama bu böyle sürüp gitmez dedim, sonunda masa başına oturdum. 2017'nin 2. ayına gelmişiz, gelin görün ki bu mimi anca yapabiliyorum. Gözde'ye yani Okuyan Muggle'a yeniden teşekkür ederim. Herhalde beni mimlememiş olsaydı hala buralardan uzak dururdum.

 Geç olsun, güç olmasın diyerek mimi gerçekleştiriyorum:

 Okunan kitap sayısı:144

Liste içerisindeki en iyi başarım bu olsa gerek. İnşallah bu sene de buna yakın bir sonuç elde ederim :)

İzlenen film sayısı: 1

Sizi şaşırttığına eminim. Bir şeyler izlemeyi seven insanlardan olamadım. Sadece takip ettiğim 2-3 dizi vardır. İzlediğim film de Minyonlar idi.

İzlenen dizi (sezon) sayısı:24

Kabul, izlemeyi sevmeyen biri için bu rakam abes :D The Big Bang Theory ve The Simpsons'un son sezonlarını izledim. Bunlar 2 yaptı. 

Diğer 22 sezonun 18'i Doctor Who Klasik Seri, 4'ü Doctor Who Modern Seri'dir. Sonunda Klasik Seri'yi izlediğim için çok mutluyum. Yalnız, Klasik'e 3. Doktor'dan başlayıp 7. Doktor'un yarısında bırakmak da ayrı bir başarı :D Zayıf teknolojisine, azıcık basit senaryosuna rağmen gözümde Klasik, Modern'e 100 basar. Bunun nedenleri hakkında bir yazı yazmayı düşünüyorum. Umarım gerçekleştirebilirim. Klasik Seri hakkında sormak istediğiniz şeyler varsa hiç çekinmeyin :)

Bloga yazılan yazı sayısı:97

Özellikle sonbahardan itibaren çok boşladığım için daha az bir sayı bekliyordum kendimden. Yine de bu sayı çok da iyi değil.

Instagramda paylaşılan fotoğraf sayısı: Instagram kullanmıyorum.

Yorumlar

  1. 144 kitap mı? vay be. benim bu seneki hedefim 100 kitap. şimdiye kadar bir yılda hiç üç basamaklı kitap sayısına ulaşamadım, umarım bu sene yapabilirim.

    bir yılda sadece bir film izlemen de bana çok az geldi. bazı insanlar dediğin gibi izlemeyi sevmiyor. eşim de film izlemeyi sevmez mesela ama neredeyse bütün dizileri izlemiştir.

    umarım senenin geri kalanı senin için daha güzel geçer. yazılarını okumayı seviyorum. bloga daha çok yazmalısın bence. Sevgiler Belle :-)

    YanıtlaSil
  2. Bu sene ilk kez kaç tane olduğunu saydım, yoksa her zamanki gibi benim için bir gizem olacaktı :D Godreads'a üye oldum ama fazla anlayamadım sistemi bir ara onu çözümlemeye uğraşacağım :D
    Bizim aile fazla televizyon ve film izlemediğinden bende de ilgi oluşmadı maalesef.
    Umarım kendi açımdan biraz daha düzenli bir yıl ve blog hayatı olur :D Ben de senin yazılarını okumayı seviyorum. Sevgiler ☺

    YanıtlaSil
  3. Çok teşeklürler 😊 Kendimce klasik seriyi daha çok sevdim. Şimdikine göre bazı senaryoları saçma ve sıkıcı olsa da biraz daha bilim kurgu dizisi gibiymiş.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder